Salvemos Monteferro
Nova 135


FARO DE VIGO
23/06/2006 | N. Pillado | NIGRÁN


VAL MIÑOR


El PSOE de Nigrán achaca al "desconocimiento del PXOM" las críticas del director de Urbanismo


Los colectivos aclaran que no pretenden construir en cualquier parte, sino que el municipio crezca de forma equilibrada.


Los vecinos protestaron por el crecimiento desequilibrado que plantea el PXOM de Nigrán. / jesús de arcos

El grupo municipal del PSOE de Nigrán arremetió ayer contra el director xeral de Urbanismo, Ramón Lueje, por acusar a los manifestantes de Nigrán de perseguir la construcción en cualquier finca. Los concejales socialistas critican al representante de la Xunta que su propio partido gobierna por mostrar "un total descoñecemento tanto do Plan Xeral como do municipio".

Las protestas vecinales no pretenden, a juicio del PSOE nigranense, construir en cada una de las parcelas del muncipio, ni acarrear su insostenibilidad. "A única pretensión da oposición e dos veciños é un crecemento sostible e un reequilibrio da edificabilidade para non dividir o concello en cidadáns de primeira e de segunda categoría", señalan los ediles.

Los socialistas preguntan así a Lueje si considera sostenible "permitir a construcción dun aparthotel de dúas alturas en Monte Lourido ou un camping na ladeira de Monteferro, ou a desaparición de 20.000 metros cadrados de chan público no centro de Nigrán para convertilo en urbanización con edificios de ata catro plantas, ou mesmo converter espacios protexidos como a finca Robaleira e o entorno do Pazo de Urzaiz en urbanizacións con edificabilidades altas ou hipotecar o crecemento das parroquias en vinte anos".

Equilibrio
Los representantes vecinales se expresan en similares términos, aunque no se muestran molestos con las declaraciones del director xeral de Urbanismo. Según manifiesta el secretario de la asociación de vecinos Dunas de Nigrán, Juan Hermida, "estamos de acordo co que plantexa; sabemos que non se pode construir en calquera sitio e non queremos barra libre para construir". Hermida considera que Ramón Lueje ha recibido un mensaje distorsionado sobre lo que los colectivos nigranenses pretenden. "Queremos un crecemento sostible e isto conleva a expansión equilibrada de todas as parroquias, o respeto e a conservación dos espacios naturais e da riqueza patrimonial, a previsión de vivendas necesaria, a dotación de máis áreas de uso público, máis construccións de tipo social e cultural", argumenta. Esta idea también se extrae de los comentarios del presidente de la asociación vecinal de Chandebrito, Víctor Vidal, quien afirma que "o plan non pode atender os intereses particulares dos veciños, senon ó interese xeral".




Atrás
Nova Anterior Índice dos Recortes Nova Seguinte